Nevím

Tohle je už druhý blog, který jsem si na blogspotu založila.
Důvodem je, že ten první by byl až moc snadno dohledatelný kvůli mojí přezdívce, která už začala být až moc známá mezi mými příbuznými a známými.
Netuším, jestli tenhle blog budu vůbec kdy nějak aktivně využívat. Spíš mi připadá, že potřebuji nějaké únikové místo. Útočiště, kam bych se případně mohla stáhnout.
Na jednu stranu bych chtěla začít znovu od začátku s čistým štítem, na druhou je mi jasné, že by se mi jen těžko opouštělo moje místečko na blog.cz, kde píšu už víc jak pět let.
Zkrátka uvidím, nechám tomu volný průběh a tohle budu mít převážně jako záložní místo, pro případ, že bych to už na svém stávajícím blogu nemohla z nějakých příčin vydržet, protože bez blogování, ač jen občasného, si už svůj život nějak nedokážu představit. A to i v případě, že bych si to tu měla číst jen sama pro sebe.

Komentáře