A prostě budu tady


A víte co? Já prostě budu tady.
Měla jsem to na blog.cz ráda, jednu dobu opravdu hodně: komunitu, vedení i to uživatelské rozhraní. Blogovala jsem tam přes deset let jen se dvěma adresami, nicméně snad nikomu nemohlo uniknout, že několik posledních roků to jde celé do kopru, a to ve všech ohledech, až vlastně to jediné, co mi zbylo, jsou články na titulce díky tomu, že jsem členem AK.
Dokud alespoň fungovaly všechny uživatelské funkce tak, jak měly, neměla jsem to srdce odejít, spíš z nostalgie než kvůli čemukoliv jinému. Nicméně takové problémy, jako že nemůžu nahrát víc obrázků najednou, nemluvě o tom, že je pak ani nemůžu normálně vložit do článků a musím si složitě kopírovat jejich URL a zadávat je tam ručně... no, ráda bych článek napsala třeba v jednom dni. A pak vznikaly situace, kdy jsem nějaký příspěvek radši ani nepsala, protože při vědomí, že tam budu muset tímhle způsobem přidávat třeba i patnáct fotek, se mi ježily vlasy hrůzou.
Navíc na současném blogu nemám ani žádnou čtenářskou základnu (až na věrnou Zuzu) a přiznejme si, že od té doby, co jsem na vejšce, to zkrátka není takové, jaké to bývalo. Nemám tolik času, ani chuti do blogování jako dřív a rozklad blogu.cz jako takového tomu nijak nepomáhá. Myslím, že mi tedy může být srdečně ukradené, že to tam opustím. Zazálohuju si články, které mají alespoň nějakou hodnotu a tradá pryč.
A kdo ví, třeba mě to tady nějak nakopne a zase chytím blogovací slinu. (Haha, to jsem na to teda moc zvědavá.)

Komentáře

  1. Taky někdy o opuštění blogu přemýšlím, ale spíš kvůli tomu, že mě občas štve pocit neanonymity. Ale třeba díky tomu aspoň bez rozmyslu hejtuju jen blbosti a fňukání nad vážnějšíma věcma si nechávám pouze projít hlavou. Nevím teda vlastně kdo všechno z těch, co o tom blogu věděl/ ví, to tam reálně čte, protože aktivní čtenářskou základnu u mě naopak tvoříš asi jen ty :D Za což děkuju, protože reagovat na věci, co po sobě občas už radši ani nečtu, abych je nemusela celý smazat, asi není úplně lehký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nejsem jistá, jestli někdo, komu jsem adresu blogu dávala, nebo si ji dokonce aktivně našel (což moc nechápu, proč to vůbec někdo dělá :D) to čte a nějaký vážnější témata taky na internetu neventiluju, obzvlášť pokud se netýkají jen mě, přece jen je trochu děsivý, jak je to sice na jednu stranu anonymní, ale na druhou neuvěřitelně veřejný místo.
      Já bych rozhodně neřekla, že píšeš nějaký hrůzy, ně který se nedá reagovat a pokud ano, tak já píšu to naprosto stejný a můžeme se vzájemně poplácat po zádech a utěšit :D

      Vymazat

Okomentovat